NPS

    NPS

    59%
    NPS 2023
    NPS bu nima?
    Iste'molchilarning sodiqlik indeksi (NPS)
    Kompaniyani/mahsulotni tavsiya qilish ehtimoli qanchalik katta
    NPS = % promouterlar − % tanqidchilar
    9%
    23%
    68%
    Kritik
    Neytral
    Promouter

    4,6
    Xizmat sifatini baholash
    U qanday aniqlanadi?
    Mijozlar ANCOR faoliyatini
    6 ko’rsatkich bo’yicha 5 balli darajada baholadilar:
    • Professional ekspertiza
    • Munosabatlarni boshqarish
    • Aloqa sifati
    • Paydo bo'lgan muammolarni hal qilish
    • Ish tezligi
    • Hujjat aylanishi sifati
    9 / 10
    mijozlar bizning xizmatlarimizdan mamnun
    3 / 5
    ANCORni hamkasblari, do'stlari va hamkorlariga tavsiya etadilar
    7 / 10
    mijozlar ANCORni strategik biznes hamkor deb biladilar
    9 / 10
    mijozlar yuzaga kelgan muammolarni hal qilishimizdan mamnun
    Ishga yollash
    • Biz har qanday soʻrovga 2 ish soati ichida javob beramiz
    • Soʻrov qabul qilingan boshlab biz 24 soat ichida ishga kirishamiz
    • Dastlabki 5 ish kunida kamida 2 ta va birinchi oyda kamida 5 ta tegishli rezyumeni taqdim etamiz
    • Suhbatdan keyin 24 soat ichida siz va nomzod bilan qayta aloqaga chiqamizю
    • Haftada kamida bir marta ishlarning borishi haqida xabar beramiz
    Autsorsing
    • Bizga kerakli vakolatlarni topshirish sharti bilan biz natija uchun javob beramiz
    • Biz har qanday soʻrovga 2 ish soati ichida javob beramiz
    • Biz muammoni hal qilamiz yoki uni hal qilish rejasini 24 soat ichida taqdim etamiz
    • Sizga toʻgʻri hujjatlarni taqdim etamiz
    • Biz qonunga muvofiq ishlaymiz
    • Sizga yuridik va ishbilarmonlik xavfi toʻgʻrisida xabar beramiz
    Bizga yozing
    Savollaringiz bormi?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...