Управление службой работы с документами: услуги офисного аутсорсинга по ведению документооборота и архива

    Hujjatlar bilan ishlash xizmatini boshqarish

    ANCOR kompaniyalar guruhining tarkibidagi Office Line biznes bo'limi keng doiradagi ofis autsorsing xizmatlarini taqdim etadi, shu jumladan hujjatlarni boshqarish xizmatitini boshqarishni ham. Biz mijozlarga hujjatlarni rasmiylashtirishga mutaxassis sifatida yondoshish, foydalanish, harakatlantirish va kompaniyada saqlashni qilamiz: 
    • Hujjatlarni chop etish va skanerlash sektoriga xizmat ko'rsatish 
    • Hujjatlarni arxivlash va saqlash sektorini boshqarish 
    • Hujjat aylanishini tashkil etish va yuritish (Document workflow) 
    Biz tezda (5 kungacha muddatda) tegishli tajribaga ega malakali loyiha jamoasini shakllantiramiz. Ma'muriy jarayonning eng qaltis nuqtalarini aniqlash bilan bog’liq auditini o'tkazamiz, optimallashtirish yo'llarini topamiz. Biz kompaniyada mavjud bo'lgan hujjat aylanishi funktsiyasini belgilangan standartlarga to'liq moslashtiramiz, shuningdek barcha jarayonlarni qo'llanmalar va qoidalarda tasvirlaymiz. 

    Loyiha ijrochilarining doimiy yangilanib turadigan bazasi to’xtovsiz ishlash imkonini beradi: agar xodim almashadigan bo'lsa, loyiha menejeri imkon qadar tez muddatda yangi ijrochini vazifalarga to'liq jalb qilishni o'z zimmasiga oladi. 

    Funktsiya sifatini ta'minlash ustozlik o'qitish va jarayonlarni nazorat qilish hamda KPIga  erishish orqali erishiladi. 
    Наш опыт
    • 180+ клиентов
    • 80+ профессиональных консультаций по трудовому праву
    • 50+ обучающих семинаров и тренингов
    • 40+ реализованных проектов по продвижению бренда работодателя
    • 5+ лет средний стаж консультанта

    Xizmat uchun ariza
    Murojaat qoldirish
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...