The Talentist - ish beruvchi brendining jozibadorligini o'rganish

    Ish beruvchi brendining jozibadorligini o‘rganish tadqiqoti

    The Talentist - ANCOR tomonidan buyurtma qilingan va mustaqil tadqiqot kompaniyasi tomonidan olib borilgan ish beruvchi brendini idrok etish bo‘yicha keng ko‘lamli tadqiqotdir. Biz mamlakatning mehnatga layoqatli aholisining vakillik namunasini shakllantiramiz, odamlarning ish va bandlikka bo‘lgan xohishlari, ishlash uchun kompaniya tanlashning asosiy mezonlari va mehnat bozoridagi tendensiyalarni o‘rganamiz.

    The Talentist – bu tadqiqot natijalariga ko‘ra O‘zbekistondagi eng jozibali ish beruvchining faxriy unvoni. Biz iqtisodiyotning muhim tarmoqlarida ishlaydigan xodimlar soni bo‘yicha eng yirik kompaniyalar ro‘yxatini tuzamiz va respondentlardan ushbu ish beruvchilar ular uchun qanday va nima uchun jozibador ekanligini baholashni so‘raymiz.

    >3,5
    ming
    respondent
    O‘zbekiston Respublikasining mehnatga layoqatli aholisining vakillik namunasi
    >80
    %
    Respondentlarning
    iqtisodiyotning tijorat
    sektorida band
    15
    daqiqa
    Onlayn so‘rovning
    davomiyligi
    16-60
    yosh
    mehnatga layoqatli yoshni
    ifodalovchi
    asosiy namuna
    11
    ta soha
    iqtisodiyotning eng
    muhim tarmoqlari

    Tadqiqot O‘zbekistonning barcha hududlarini qamrab olgan

    Onlayn so‘rovnoma

    So‘rovnomani to‘ldirish respondentdan o‘rtacha 15 daqiqa vaqt talab qiladi. Onlayn so‘rovnoma uch qismdan iborat:

    • Respondentning portretini belgilaydi,
    • Ish beruvchini   tanlashning asosiy  mezonlari reytingini yaratish va mehnatga layoqatli aholining xulq-atvori nuqtai nazaridan mehnat bozori tendensiyalarini tushunish imkonini beradi,
    • U jozibador  ish beruvchilar  reytingini shakllantirishga qaratilgan

    Mezonlar:
    • Ish va shaxsiy hayot o‘rtasidagi muvozanat
    • Karyera imkoniyatlari
    • O‘qitish va treninglarning mavjudligi
    • Uzoq muddatli ish xavfsizligi
    • Moslashuvchan ish sharoitlari
    • Qiziqarli ish
    • Zamonaviy texnologiyalardan foydalanish
    • Sifatli mahsulotlar/xizmatlar
    • Teng imkoniyatlarni taqdim etish
    • Yoqimli ish muhiti
    • Kuchli rahbariyat
    • Ijtimoiy javobgarlik
    • Qulay joylashuv
    • Moliyaviy barqarorlik
    • Yaxshi ish haqi
    • Yaxshi obro‘
    The Talentistish beruvchining brendini idrok etishni o‘rganadi

    Ish beruvchi brendi - bu kompaniyaning mehnat bozoridagi imidji. Xodimlar va ish izlovchilar kompaniyani ishlash joyi sifatida qabul qiladilar, uni ish joyini jozibali yoki yoqimsiz qiladigan fazilatlar bilan ta'minlaydilar.

    Ko‘pincha kompaniya o‘z xodimlari va potensial nomzodlar sezadigan sifatga ega. Ba'zan kompaniyaning imidji kompaniyaning haqiqatiga xos bo‘lmagan sifat bilan bog‘liq yoki, hech bo‘lmaganda, bu sifatni ongli ravishda rivojlantirmagan.

    Biroq, mehnat bozori vakillari kompaniyaga nisbatan, uni qanday qabul qilganiga qarab harakat qilishadi. Shunday qilib, idrok haqiqatni belgilaydi. The Talentist tadqiqoti esa mehnat bozorida ish beruvchi brendini idrok qilishni aniq o‘rganishga mo‘ljallangan.

    Tadqiqot namunasi O‘zbekiston Respublikasining mehnatga layoqatli aholisining aniq portretini aks ettiradi

    Tadqiqot o‘tkazish uchun mamlakatning ishlaydigan va ishlamaydigan aholisining vakillari taklif etiladi. Vakillik namunasi 16 yoshdan 60 yoshgacha bo‘lgan, ishlaydigan va ishlamaydigan talabalarni o‘z ichiga olgan milliy demografik xususiyatlarni hisobga olgan holda tuziladi. Loyiha shartlariga ko‘ra, respondentlarning 80% iqtisodiyotning tijorat sektorida band.

    100 ta ish beruvchi brendini baholash uchun biz Oʻzbekiston Respublikasi boʻylab 3 500 dan ortiq odamni soʻrovnomada ishtirok etishga taklif qilamiz. Bu saralab olish xatosi 3,1 dan ko‘p bo‘lmagan kompaniyalar sonini obyektiv va aniq baholash imkonini beradi..

    So‘rovnoma ishtirokchilari haqiqiy ish beruvchi brendlarini baholaydilar

    Tadqiqotni o‘tkazish uchun O‘zbekiston Respublikasida. faoliyat yuritayotgan xodimlar soni bo‘yicha eng yirik kompaniyalar ro‘yxati tuzilmoqda. Ushbu kompaniyalarning30 ta ish beruvchi brendlari ro‘yxati tasodifiy ravishda har bir respondentga so‘rovnomani to‘ldirganda ko‘rsatiladi. Shu bilan birga, har bir kompaniya kamida 1000 respondentga namoyish etiladi.

    So‘rovnoma ishtirokchilaridan o‘zlari yaxshi tanish bo‘lgan kompaniyalarni tanlashlari so‘raladi, so‘ngra ular u yerda ishlashni xohlaydimi yoki yo‘qmi degan savolga javob berishlari so‘raladi. Keyingi bosqichda so‘rovnoma ishtirokchilari tanlangan har bir kompaniyaning jozibadorligini asosiy mezonlarga muvofiq baholaydilar.

    Tadqiqot metodologiyasi korporativ, sanoat va davlatga oid xususiyatlarni aniqlashga imkon beradi, ularning bilimlari ish beruvchilarga o‘zlarining qiymat takliflarini ishlab chiqishda, eng yaxshi xodimlarni jalb qilishda va saqlab qolishda yordam beradi.

    Tadqiqot natijalari

    So‘rovnoma natijalari va ma'lumotlarni tahlil qilish asosida biz mehnat bozorining barcha ishtirokchilariga bilimga tayanishga yordam beradigan ko‘plab tushunchalarni olamiz. Kompaniyalar ish beruvchi brendini samarali rivojlantirish va EVP - mehnat bozori uchun qiymat taklifini yaxshilash uchun ko‘plab ma'lumotlarni oladi, odamlar yirik ish beruvchilarning jozibadorligi va samarali ish qidirish va karyera rivojlanishi uchun mehnat bozori dinamikasi to‘g‘risida ma'lumotlarga ega bo‘ladilar.

    Tadqiqotda qatnashgan kompaniyalarning har biri o‘z ish beruvchi brendi haqida hisobot oladi hamda iste'dod va mehnat resurslari uchun kuchli raqobat muhitida muvaffaqiyatli ish beruvchi brendini rivojlantirish strategiyasini yaratish maqsadida turli namunaviy guruhlar bo‘yicha o‘z idroklarini o‘rganishi mumkin.

    Axborot hamkori

    Tadqiqot o‘tkazish boyicha hamkor

    Bizga yozing
    Savollaringiz bormi?
    ANCOR Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в ANCOR!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Оставить отзыв о работе консультанта
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...
    Logo ANCOR
    Загрузка...